Postup prací stavby Rekonstrukce železniční stanice Přerov, 1. stavba

17.08.2011

Rekonstrukce Mádrova podjezdu pokračovala od 28. 2. 2011 II. dilatačním celkem, nad kterým jsou koleje č. 106X, 2X a 1X.Tento stavební postup č. 6 byl ukončen a předán do zkušebního provozu dne 26. 5. 2011. Dnem 27. 5. 2011 byl zahájen stavební postup č. 7, který obsahuje rekonstrukční práce na dilatačním celku číslo III s kolejemi 106X a 18X. Postup bude ukončen 16. 9. 2011, poté budou práce pokračovat IV. dilatačním celkem. Ten bude ukončen 30. 11. 2011.

 

 

Podle povětrnostních podmínek bude možno (nebo taky ne) položit asfaltový koberec na vozovku Mádrova podjezdu. Lze tedy říct, že od 1. 12. 2011 bude Mádrův podjezd v provozu a přístupný veřejnosti. Pokud se nepodaří asfaltový koberec z povětrnostních důvodů položit, bude předmětná práce provedena do 30. 4. 2012. Celková cena rekonstrukce tohoto objektu je 103.832.000,- Kč, příspěvek města Přerova je 20 mil. Kč. Podjezd je rekonstruován na původní parametry, tj. jeden pruh vozovka a chodník pro pěší.

Dnem 27. 5. 2011 bylo pro veřejnost uzavřeno 4. nástupiště a byly započaty rekonstrukční práce. Bude vybudováno v nové poloze a samozřejmě s novým zastřešením. Na nové nástupiště bude navázán rekonstruovaný a prodloužený starý podchod a rovněž i podchod nový, jehož součástí bude i bezbariérový přístup – výtahy. Nové 4. nástupiště bude zprovozněno 16. 9. 2011, ale s napojením do stávajícího podchodu.

Stavba je navržena ke spolufinancování Evropskou unií v rámci Operačního programu Doprava prostřednictvím Fondu soudržnosti.

 

                                  


Soubory ke stažení

Tisková zpráva ke stažení pdf

 

Recepce GŘ (Praha):
Tel.:+420 222 335 711
(v pracovní době Po-Pá)

 

Datová schránka:
uccchjm
Kontaktní formulář
Další kontakty
 

epodatelna@szdc.cz Copyright © 2009-2012 SŽDC